WIE IS
DE TRAINER?
Lotte is 4 jaar geleden begonnen met het strategisch inzetten LinkedIn;
Haar profiel is inmiddels uitgegroeid tot 23.000 volgers en 500.000+ bereikte profielen per maand;
Haar succesformule voor personal branding heeft al meer dan 50+ organisaties geholpen met de inzet van LinkedIn;
Lotte is spreker op het IMU Event 2023 als Personal Branding expert, waarin zij haar kennis deelt over organisch bereik op LinkedIn.
Tijdens de intake bespreken we in 30 minuten jullie doelen en wensen voor de training.
De intake is natuurlijk vrijblijvend.
100+
trainingen
200.000+
bereik per maand
400+
deelnemers
"Het mooiste aan Lotte is dat ze je helpt duidelijke doelen te stellen en deze ook te halen. Ze geeft proactief advies, is kritisch en neemt geen blad voor de mond. Maar juist dit helpt je verder. "

Diana van Zanten
- WPS
"Lekker to the point, geen blad voor de mond. Kritisch op een respectvolle manier. Inhoudelijk ook heel relevant."

René Schenk
- Priocom
Na deze training weet je
Hoe je jouw LinkedIn strategisch in kunt zetten voor onder andere zichtbaarheid en sales;
Hoe je de ideale LinkedIn post schrijft in 9 stappen;
Hoe jij het algoritme van LinkedIn in jouw voordeel kan laten werken;
Hoe je makkelijk onderwerpen voor je posts kan opstellen op basis van een pijler-strategie.
Na deze training nooit meer
Geen idee hebben waarover je moet posten. Jij hebt eindeloze inspiratie voor content;
Onhandige LinkedIn posts die niet optimaal inspelen op het algoritme;
Schieten met hagel. Na de training is de inzet van LinkedIn strategisch mét duidelijke doelen;

BONUS!
Jouw LinkedIn profiel is volledig geoptimaliseerd en
iedereen ontvangt het werkboek 'Jouw LinkedIn Succes - wordt ook een expert'.
VEELGESTELDE VRAGEN OVER DE TRAINING .
Waarom Linkedin?
LinkedIn is hét social media platform voor de zakelijke markt. Wat ooit begon als een online CV is uitgegroeid tot het grootste zakelijke netwerk platform van de wereld. In Nederland zitten er meer dan 5 miljoen professionals op LinkedIn! Die ontwikkeling vraagt om een nieuwe aanpak. Want netwerken doe je van mens tot mens. Dus personal branding it is.