BITUMEN
FRESHAIR
Lees meer
IN HET KORT .
- Reeks van 12 video’s in één herkenbaar format.
- Verhalen toegespitst op afzetmarkt en per doelgroep.
- Alle content gecentraliseerd in één dashboard.
- Eén vast aanspreekpunt.
Een frisse wind .
Shell Bitumen is met 100 jaar ervaring de grootste leverancier van bitumen ter wereld. Het bedrijf blijft continu innoveren en is daarom altijd op zoek naar manieren om hun producten en de kwaliteit van leven te verbeteren. Zo ontwikkelden ze onlangs een nieuwe bitumenoplossing: Shell Bitumen FreshAir. Een product voor actieve vermindering van de uitstoot van gassen en fijnstof tijdens de productie van asfalt en de asfaltering van wegen.
De klant in de hoofdrol .
Tijd om de Europese B2B-klanten kennis te laten maken met het verse productaanbod en nieuwe mogelijkheden op het gebied van partnerships. Op voorhand is de afzetmarkt van Shell Bitumen onder de loep genomen en is er een gerichte strategie opgesteld, waarna wij een reeks video’s hebben ontwikkeld. De belangrijkste doelgroepen spelen een hoofdrol in de narratives van de campagne. Zo focust een van de video’s zich op de pains en gains van de beheerders van vliegvelden.
Ontzorgen .
Als vaste video- en animatiepartner van Shell Bitumen zijn wij ook verantwoordelijk voor stakeholdermanagement. Dit houdt in dat wij - namens Shell - relevante stakeholders interviewen om te achterhalen wat er speelt en hoe zij over bepaalde zaken denken.
Alles bij de hand .
Alle video’s en content zijn gecentraliseerd en beschikbaar via het dashboard van Shell, zodat accountmanagers deze gemakkelijk kunnen gebruiken in presentaties of kunnen inzetten op hun (persoonlijke) social kanalen als ambassadeur van het merk.

"together with pixelx we are currently building a video content strategy that is able to truly support our marketing and communication objectives. They have a client-centric approach and a dynamic team that we trust."
Anna Maria Palaghianu, Marketingmanager Shell Bitumen
Hoe we jouw volgende project aanpakken?
Jelle
Creatief Producent
